Rotator

W związku z działaniami profilaktycznymi ukierunkowanymi na ograniczenie możliwości rozprzestrzeniania koronawirusa Sars-Cov-2 KRYTA PŁYWALNIA FALA od 17 października 2020r. (sobota) zostaje zamknięta do odwołania.

Aktualności

Aktualności

UWAGA Zajecia AQUA FITNESS od 20 października 2020 roku zostają wstrzymane do odwołania.

Aktualności

 UWAGA !!! Wolne terminy na naukę i doskonalenie pływania !!! Kontakt do instruktorów pływania: MIŁOSZ UTKAŁA  tel. 577-124-733  WOJCIECH PIETRUCHA  tel. 881-712-115 - Wojtek prowadzi zajęcia we wtorki i niedzielę TOMASZ SMOLIK  tel. 727 933 332 Anna Romanowska  tel. 509-394-368 IGOR JÓZEFCZYK tel. 601-092-866 Mateusz Bajak  tel. 530-618-155 Jakub Nowak tel. 721-446-834 - Jakub dysponuje wolnymi terminami w soboty Szanowni Klienci !!! Informujemy, że po uruchomieniu pływalni dla klientów indywidualnych ważność Państwa kart elektronicznych  zostanie przedłużona o czas wyłączenia Krytej Pływalni FALA z użytkowania dla klientów indywidualnych. OGŁOSZENIE Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 16 października 2020 roku w oparciu o wyjątki ujęte w rozporządzeniu, informujemy, że od wtorku 20 października 2020 roku grupy zorganizowane mające podpisaną umowę z Ośrodkiem Sportu korzystają z pływalni bez zmian zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zajęcia nauki pływania prowadzone przez instruktorów pływania OSiR odbywają się bez zmian. Dla klientów indywidualnych pływalnia jest NIECZYNNA OGŁOSZENIE W związku z działaniami profilaktycznymi ukierunkowanymi na ograniczenie możliwości rozprzestrzeniania koronawirusa Sars-Cov-2 Kryta Pływalnia Fala w Nowej Wsi od 17 października 2020r. (sobota) zostaje zamknięta do odwołania. Szanowni Klienci !!!   Od 1...

Czytaj więcej

Aktualności

ZAJĘCIA FITNESS - TBC   TBC (ang. Gimnastyka TBC odbywa się zawsze przy dźwiękach rytmicznej muzyki. Trening TBC zaczyna się krótką rozgrzewką, która trwa ok. 10 minut. Ćwiczący wykonują proste kroki. Po rozgrzewce następuje część, w której dominują ćwiczenia wzmacniające. Wykorzystuje się wtedy hantle,  obciążenia, step oraz piłki. Są to ćwiczenia wzmacniające ręce, nogi, pośladki, uda i inne części ciała.   Ważne miejsce w treningu TBC zajmują ćwiczenia aerobowe. Są to takie ćwiczenia, które angażują prawie wszystkie grupy mięśni.Dzieje się tak, ponieważ ćwiczenia aerobowe zwiększają zapotrzebowanie na tlen. Przykładami takich ćwiczeń są: bieganie, aerobik, pływanie, jazda na rowerze, chodzenie, taniec itp.    W zasadzie nie istnieją większe przeciwwskazania dla osób, które chcą skorzystać z zalet treningu TBC. Nawet osoby, które mają problemy z kręgosłupem mogą wykonywać ćwiczenia TBC, jeśli tylko poproszą instruktora o mniej forsujący zestaw ćwiczeń lub wybiorą gimnastykowanie się, siedząc na piłce rehabilitacyjnej. Zaletą tego rodzaju treningu jest możliwość dostosowania go do wieku, potrzeb, warunków fizycznych i stanu zaawansowania ćwiczącego. Grupy uprawiające TBC nie dzielą się na początkujących i zaawansowanych, dlatego istnieje możliwość dołączenia do zespołu w dowolnym momencie.   Ćwiczenia TBC dają dwa podstawowe rezultaty. Po pierwsze,...

Czytaj więcej


menud srodek

LOGIN
www.netica.pl
Login
Hasło

Odzyskaj hasło              Odzyskaj login