Rotator

Aktualności

Aktualności

Z przyjemnością informujemy,  że w piątek 12.02.2021 ponownie otwieramy basen!Po przerwie uruchamiamy pływalnię  w reżimie sanitarnym. Udostępniamy basen sportowy, rekreacyjny, jacuzzi, saunę suchą, łaźnię parową oraz solarium. Godziny funkcjonowania naszego obiektu pozostają niezmienione – 6:00-22:00 Basen będzie ogólnodostępny warunkowo na okres dwóch tygodni zgodnie z Rozporządzeniem z 11.02.2021r.  Prosimy o zapoznanie się z zasadami krzystania z Ośrodka ZASADY KORZYSTANIA Z KRYTEJ PŁYWALNI FALA Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi   Z obiektu należy korzystać z zachowaniem dystansu 1,5-metrowej odległości.  Obowiązkowa jest dezynfekcja i mycie rąk.  Na terenie obiektu obowiązuje noszenie osłon ust i nosa przez użytkowników z wyłączeniem kąpieli i pływania w basenie. Zakaz korzystania z pływalni osób z objawami jakiejkolwiek ostrej infekcji, przede wszystkim dróg oddechowych. Nie należy gromadzić się na terenie obiektu. Pobyt na obiekcie należy ograniczyć do    kąpieli w basenie i przebrania. Podczas kichania i kaszlu należy zasłaniać nos i usta łokciem. Bezpośrednio przed kasą może znajdować się 1 osoba. Przed i po wyjściu z wody obowiązkowa jest staranna kąpiel pod prysznicem. Na hali basenowej należy podporządkować się nakazom ratowników pełniących dyżur. Obowiązuje zakaz spacerowania i gromadzenia się na brzegach niecek....

Czytaj więcej

Aktualności

ZAJĘCIA FITNESS - TBC   TBC (ang. Gimnastyka TBC odbywa się zawsze przy dźwiękach rytmicznej muzyki. Trening TBC zaczyna się krótką rozgrzewką, która trwa ok. 10 minut. Ćwiczący wykonują proste kroki. Po rozgrzewce następuje część, w której dominują ćwiczenia wzmacniające. Wykorzystuje się wtedy hantle,  obciążenia, step oraz piłki. Są to ćwiczenia wzmacniające ręce, nogi, pośladki, uda i inne części ciała.   Ważne miejsce w treningu TBC zajmują ćwiczenia aerobowe. Są to takie ćwiczenia, które angażują prawie wszystkie grupy mięśni.Dzieje się tak, ponieważ ćwiczenia aerobowe zwiększają zapotrzebowanie na tlen. Przykładami takich ćwiczeń są: bieganie, aerobik, pływanie, jazda na rowerze, chodzenie, taniec itp.    W zasadzie nie istnieją większe przeciwwskazania dla osób, które chcą skorzystać z zalet treningu TBC. Nawet osoby, które mają problemy z kręgosłupem mogą wykonywać ćwiczenia TBC, jeśli tylko poproszą instruktora o mniej forsujący zestaw ćwiczeń lub wybiorą gimnastykowanie się, siedząc na piłce rehabilitacyjnej. Zaletą tego rodzaju treningu jest możliwość dostosowania go do wieku, potrzeb, warunków fizycznych i stanu zaawansowania ćwiczącego. Grupy uprawiające TBC nie dzielą się na początkujących i zaawansowanych, dlatego istnieje możliwość dołączenia do zespołu w dowolnym momencie.   Ćwiczenia TBC dają dwa podstawowe rezultaty. Po pierwsze,...

Czytaj więcej


menud srodek

LOGIN
www.netica.pl
Login
Hasło

Odzyskaj hasło              Odzyskaj login