"Ponieważ wszystko jest możliwe, człowiek powinien mieć wielkie marzenia. Im większe, tym lepiej"

 

Michael Phelps

 

 

 

 

 

 

Również gimnastyka w wodzie dotąd znana była jako forma rehabilitacji, a teraz jest modnym wariantem ćwiczeń fitnessowych, wykonywanych przy muzyce. Na aqua fitness mogą chodzić osoby cierpiące na schorzenia układu kostno-stawowego, artretyzm, otyłe, po operacjach itp. Dzięki prawom fizyki ciało staje się dużo lżejsze i w wodzie wykonujesz ćwiczenia, które „na lądzie” byłyby dla ciebie za trudne lub bolesne, do tego prawie się nie męczysz. Nie obciążasz przy tym mięśni, kręgosłupa ani stawów. Aby chodzić na aqua-fitness, nie trzeba umieć pływać.

 Aqua Jogging - to innowacyjne połączenie ćwiczeń gimnastycznych z bieganiem w pasach wypornościowych w wodzie. W trakcie treningu w wodzie biegacz pokonuje opór wody wykorzystując powierzchnię swojego ciała. Ćwiczenia, w zależności od oczekiwanego efektu, można wykonywać bardzo powoli, by doskonalić technikę, lub dynamicznie, by wzmocnić mięśnie. Ćwiczenia w wodzie uważane są nie tylko za jedną z najbezpieczniejszych, ale jednocześnie najbardziej efektywnych form aktywności. Ćwiczenia w wodzie stanowią znakomitą propozycję dla wysportowanych, ale także tych, którzy nie potrafią pływać lub nie mają doskonałej kondycji. Ćwiczenia w wodzie polecane są dla osób cierpiących na choroby serca, układu ruchu, bóle kręgosłupa, czy układu oddechowego. To również skuteczna forma walki z nadwagi. Co ciekawe trening w wodzie trwa zazwyczaj 45 minut, a na efekty możemy liczyć znacznie szybciej niż podczas stosowania innych, bardziej tradycyjnych form treningu.Dziś, dzięki zastosowaniu specjalnych pasów wypornościowych, aqua jogging stanowi doskonałą formę treningu dla każdego, nie tylko dla osób wysportowanych.  To również doskonała propozycja dla osób, które nie mogą, bądź po prostu nie lubią biegać w naturalnych warunkach. Warto wiedzieć, że bieg w wodzie jest o wiele bardziej przyjemny. Z kolei dla miłośników tradycyjnego biegania aqua jogging stanowi ciekawą formę uzupełnienia treningu.

 

Aqua Fitness to forma aktywności fizycznej, która zdobywa sobie coraz szerszą rzeszę zwolenników. Ze względu na korzyści, jakie niesie i wskazania do jej DSC 171 1uprawiania, przeznaczona jest dla osób w każdym wieku, o zróżnicowanym poziomie umiejętności pływackich oraz sprawności fizycznej.  Wyjątkowe właściwości wody sprawiają, że jest to trening przyjemny i efektywny oraz dostępny dla wszystkich - bez względu na płeć czy wiek.

Dodatkowo sprzęt, w który wyposażamy przed zajęciami każdego naszego klienta ułatwia wykonywanie ćwiczeń w wodzie, daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa, także osobom nieumiejącym pływać.

Zajęcia prowadzone są w miłej atmosferze, przez wykwalifikowanych instruktorów, przy odpowiednio dobranej muzyce. Aqua Fitness spośród wszystkich dostępnych form powoduje najmniejsze obciążenie dla organizmu przy stosunkowo dużej liczbie spalanych kalorii. Aqua Fitness to ćwiczenia w wodzie w postaci prostej choreografii przypominających aerobik. Angażowane są tu wszystkie grupy mięśniowe a ćwiczenia natomiast są bardzo bezpieczne i efektywne. Opór wody sprawia iż 1 minuta ćwiczeń   w wodzie jest równa 5 minutom zwykłych ćwiczeń na lądzie. Zajęcia działają przeciwbólowo ze względu na zmniejszenie wrażliwości zakończeń nerwowych, likwidują nepięcie i stres. Dzięki ćwiczeniom wysmuklisz sylwetkę i zmobilizujesz się do kontroli wagi  i pielęgnacji ciała.

 

AQUA STEP - to intensywny trening antycelulitowy dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda i łydki), wykonywany na specjalnych platformach - stepach. pokaz 12 1Ukierunkowany na kształtowanie sylwetki, wysmuklenie kończyn z jednoczesnym odciążeniem stawów.

Trening opiera się o proste elementy choreografii i dużą iloscią powtórzeń.

Cechy charakterystyczne: intensywny trening kończyn dolnych, wzmocnienie mięśni, ujędrnienie skóry.

 

 

LOGIN
www.netica.pl
Login
Hasło

Odzyskaj hasło              Odzyskaj login